Danskere bliver federe og federe

Vægttab
Jeg elsker mad, og jeg elsker at spise. Men, jeg ikke elsker slankekure. Selv om jeg altid har været en overvejende sund eater, jeg er ikke en til at slå ned et stykke fødselsdagskage eller et glas vin under cocktail time. Men hengive lidt for meget og lidt for ofte resulteret i en langsom gevinst på 25 pounds af mine tidlige 20’ere.

overvægt dk

Da jeg var yngre, havde jeg formået at fastholde min vægt på 130 pounds ved at være aktiv. Jeg hørte til dansehold og spillede intramurale sport, så det var ikke svært for mig at motivere mig selv til at udøve. Efter college, begyndte jeg et skrivebord job, og med det kom lange timer, pizza frokoster, og masser af glade timer. Jeg fortsatte med at udøve næsten hver dag, men det var ikke nok, og min vægt klatrede til 153 pounds, hvilket var for meget for min 5-mund-4-tommer ramme.

Mit Tipping Punkt

Jeg var ikke glad for på min tungeste, men jeg var ikke rigtig motiveret til at gøre noget ved det, indtil en ski tur med venner i 2004 sætte tingene i perspektiv. Ferien var en bragende, men jeg hurtigt mistet min flugt glød, da jeg så billeder fra vores tur. Ser man på de fysiske beviser, jeg var flov over, hvor meget vægt jeg havde vundet. Hvert billede var en “dårlig” foto af mig. Jeg var så deprimeret, at jeg smed de fleste af dem væk.

Snart efter skitur, jeg forlod mit skrivebord job at forfølge ph.d.-skole og tog en del tid job arbejder i receptionen af ​​en opskalere motionscenter. En af frynsegoder var en gratis medlemskab, som var motivation jeg havde brug for at tage kontrol over min vægt. Jeg begyndte at udøve på helseklub fleste morgener, idet Krop Pump og spinning klasser på regelmæssig basis. Finde workout kammerater hjalp også. Jeg lavede nogle nye venner, som var ivrig løbere, og jeg begyndte at træne for og deltage i landevejsløb med dem.

Selvom jeg brændte masser af kalorier gennem motion, vidste jeg min spisevaner var forhindrer mig i at tabe sig. Jeg var ikke at spise usunde fødevarer-jeg fast med salater, Tyrkiet sandwich, og lad det stege retter-Jeg var bare at spise for meget af alting. Jeg begyndte at spore mine daglige kalorier online på fitday.com. Tælle kalorier virkelig hjulpet mig til at forstå mine overdrevne portionsstørrelser og hvor mange kalorier jeg indtager.

Et nyt liv

Næsten et år og en halv senere, i sommeren 2006, jeg endelig nåede mit mål vægt på 130 pounds. Mit vægttab skete ikke overnight-faktisk det tog en temmelig lang tid, men det var fordi jeg ikke var “slankekure.” Gennem trial and error, og finde ud af hvad der virkede bedst for mig, jeg gjorde livsstilsændringer, som har stak med mig i dag. For eksempel har jeg næsten altid havregryn med møtrik smør og et stykke frugt til morgenmad. Det hjælper sat en sund tone for hele min dag, plus det holder mig fuld indtil frokosttid.

Nu er jeg fast besluttet på at opretholde min vægt uden at gå glip af noget sjovt, ligesom fødselsdag eller nætter ud med venner, som er den vigtigste filosofien bag Carrots ‘N’ Cake. Forhåbentlig mine tips og tricks er nyttige for dig, og du vil dele nogle af dine egne hemmeligheder og succeser med mig også.

Hvad der virkede for mig: Min Vægttab Tips

Lav en aftale for at udøve

  • Hver søndag Jeg notere ned mine træningsmål på min Google-kalender. Nogle gange sidste minut planer komme i vejen, men jeg generelt holde sig til min tidsplan, når jeg har lagt det i blæk
  • Tælle kalorier-i det mindste i begyndelsen
  • Jeg var ikke klar over, hvor mange kalorier jeg forbruge, så sporing, hvad jeg spiste hjalp med at holde mig klar over, hvad jeg lægger i min mund. Jeg tæller ikke kalorier mere, men jeg spore, hvad jeg spiser (og når jeg træner) på min blog, som holder mig ansvarlig.
  • Spis frisk frugt med morgenmad
  • Det er sådan en lille ting at gøre, men det sætter en sund tone for hele min dag. Plus, frugt er lav i kalorier og godt for dig!
  • Reducer portionsstørrelser
  • Dette kan synes som en “duh” tip, men bare spise mindre af mine sædvanlige portioner hjulpet mig tabe sig.
  • Læs en masse sundhed og fitness magasiner
  • Disse typer af magasiner er konstant motivation og holde sund kost og fitness interessant, især når jeg virkelig ikke ønsker at komme på elliptiske! Plus, jeg får tonsvis af en gode ideer til måltider og træning fra dem.

Madplan

Hver søndag Jeg sidder ned og planlægge en uges måltider. Jeg næsten altid gøre min egen frokost, som betyder, at jeg har mere kontrol over hvor mange kalorier er i min måltid. Jeg er også i stand til at spare penge ved at sikre jeg bruge al min friske råvarer.

Fastholdelse min vægt handler om balance. Hvis jeg overindulge på en weekend grill eller mindlessly gnaske hele eftermiddagen, jeg ikke smide håndklædet i ringen. Jeg sørge mit næste måltid er sundt og komme videre.

Save

Save