DETTE ER HVAD VIRKER FOR MIG

I sidste uge, jeg postede Dunkin ‘Donuts flatbread havde jeg under kørsel ned til DC, som inspirerede den følgende samtale med min ven. For at være ærlig, jeg tog det lidt personligt på først. Her er jeg udstationering alt, hvad jeg spiser, jeg har mistet 43 pounds, og nogen er dybest set stadig kalde mig usundt? WTF, right?

Her til morgen læste jeg MDAY indlæg om plateau, og jeg tilbød hende en lille smule af rådgivning. Jeg tænkte over, hvad jeg kunne fortælle hende, og jeg indså (okay, kan dette være en duh! Øjeblikket), at det er helt anderledes for alle.

For mig, spinat feta wraps og pumpe skåle og en masse motion værker, men for en anden, som måske stadig ikke være nok til at sparke op deres stofskifte. Overvej dette mit ansvarsfraskrivelse fremadrettet: hvad du læser på denne blog er, hvad jeg gør, hvad jeg lærer, og hvad der har virket for mig. Du er velkommen til at prøve det. Hvis det virker for dig, awesome! Hvis ikke, jeg garantere dig der er noget andet derude, der virker for dig. Den ene ting, jeg ville sige: (og dette kommer fra et magasin journalist) – ikke lægge for meget materiel i hvad du læser i blade. Bottom line: de kloge coverlines er at få dig til at afhente bladet.

Hvis du har råd til det, få en træner og en ernæringsekspert. Hvis ikke, i det mindste spørge de flydende undervisere på dig gym hvad du kan gøre, eller tage gruppe klasser. Du hører ikke til en gym? Købe nogle vægte. Downloade nogle træningsprogrammer til din iPod. Kør. Bare flytte! Du vil brænde flere kalorier arbejder ud end ikke arbejder ud. Så du kan ikke køre en mile nu? Det er okay. Starte ud walking. Du får til at køre, det lover jeg. Tage tingene et skridt ad gangen. Jeg startede ud med 15 minutter af intervaller på løbebånd i februar. Næste weekend, jeg kører en halv-maraton!

Arbejd med en kost ekspert

Find en ernæringsekspert blog til at følge eller deltage en slags online vægttab samfund. Hold dig til regnskab. Du behøver ikke at tage billeder af alt, hvad du spiser, men optage det på en måde, et eller andet sted. Online, i din BlackBerry / iPhone, på ryggen af en kvittering.

Spørg dig selv, hvis dine måltider er afbalanceret. Har din krop virkelig har brug for at [udfylde vice her]? Var det det værd? Hvis du “glide op,” bare begynde at spise sundt igen ved næste måltid. Tror ikke, at hvis du “rodet op” én gang, at hele dagen er skudt. Det vil være, hvis du holde spise sådan. Det vil ikke være, hvis du får på sporet næste måltid.

Det er ikke en diæt, det er en livsstil. Kostvaner mislykkes, fordi du begrænser dig selv for meget. Snarere vedtage en sund livsstil og lejlighedsvis forkæle i din favorit godbidder. Jeg lover, efter du har været at give spise sundt en solid chance for en stund, de cravings for de dårlige ting er mindre hyppige. Og når du gør forkæle, de dårlige ting er virkelig ikke så godt som det plejede at være.