Retningslinker for ernæring

blivsundere

Så her er nogle retningslinjer min træner gav mig. Jeg følger det formentlig omkring 90 procent. Den ingen mejeri er temmelig hård.

  1. Jeg lytter ikke til noget nyheder eller noget jeg ser annonceret har at sige om fødevarer / ernæring. Du hører / se fangst sætninger som fedtfri, sukker-fri, antioxidanter, lave carbs, bla, osv Oprah gør dette, eller spiser, at …… Alle designet til at gøre dig købe noget, ikke designet til at gøre dig sund.
  2. Variety, sort, sort. Spis nødder, men ikke bare mandler hver dag, spise frugt, men ikke kun appelsiner. Jeg opført engang alt, hvad jeg spiste på en dag, og det havde 30 noget ingredienser. Så prøv alt, der er naturligt ofte. Og det vil også hjælpe dig med at spise alt med måde.
  3. Fedtstoffer er godt for dig og vil ikke gøre dig fedt. Vores krop har brug for fedt til at metabolisere maden ordentligt og gøre hormoner (som styrer alle celle funktion). Efter yderligere forskning, har jeg også lært, at selv mættet fedt er brug af kroppen for meget komplekse metaboliske system veje. Når menes at være onde, er der behov kolesterol at gøre testosteron. Dette medvirker til at forklare, hvorfor øget motion sænker kolesterol og hæver testosteron. Så spiser hele æg !! Brug olie og brug nødder oliven som en stor snack. Vitamin d er også lavet af vores krop med sollys og kolesterol som en forløber.
  4. Når du spiser spørgsmål. Jeg vælger at have 6-8 måltider om dagen. Hvorfor give din “motor” det er største måltid om natten? … Så den energi kan opbevares i later..as fedt ?? Kroppen bruger energi, når den har brug for det. Lad os sige, du spiser et æg, nogle blandede grønne m / olivenolie, en orange, og blandet frugt blandet i en shake til morgenmad. Den samlede energi fra dette måltid er formentlig omkring 400 kalorier. De fleste af disse ingredienser er “langsomt brændende” (lavt glykæmisk indeks) og vil blive brugt af kroppen, da de bliver fordøjet som vil tage måske 3-4 timer. Chancerne er du har brug for de 400 kalorier i løbet af denne periode. Nu lad os sige du drak en kop kaffe m / sukker og mælk, og havde en bagel med flødeost. Ok, omkring 400 kalorier så godt. Sukkeret trænger ind i kroppen straks og den hvide-brød bagel drejes til sukker næsten lige så hurtigt og anbringes i blodstrømmen. Men, din krop ikke behøver 400 kalorier at hurtigt. Så hvad gør kroppen gøre med overskydende kalorier? Svaret er IKKE sukkeret i blodet. Svaret er at gemme det til senere … som glykogen eller i de fleste cases..as fedt.
  5. Jeg bruger kun naturlige, hele, økologiske fødevarer. Periode. Naturligt for mig betyder uforarbejdede. Jeg behøver ikke min mad til at blive sat i en dåse og opvarmes eller skal tørres og koges i nogle fabrikken. Vores kroppe var ikke meningen, at fordøje kemikalier og konserveringsmidler. Kirsebær er gode, dåse kirsebær er ubrugelige. Grønne bønner er stor, dåse der ikke er. Hele betyder hele ting (inden for rimelighedens grænser). Nogle undtagelser apply..an eksempel er olivenolie. En orange er godt, bare det er saft ikke. Hvede er ikke så slemt, bare det er mel, er. Økologisk er den eneste fangst sætning jeg hører en masse, som jeg er enig med. Hvis det er virkelig økologisk betyder landmændene ikke bruge pesticider eller kunstgødning.
  6. Jeg kan ikke forbruge mælk / mejeriprodukter. Det ville tage et kollokvium for mig at forklare helt, bare gå til www.notmilk.com
  7. Jeg spiser så mange grøntsager som muligt. Igen, alt for mange grunde til .. Kontakt en onkolog eller en person, der studerer centenarian diæter for alle de grunde. Frosne, friske, dampet, un-dampet, sauteed i oliven oil..whatever.
  8. Jeg forsøger at holde sig væk fra de fleste kornsorter. De har bare en overflod af energi med lidt næring … noget jeg ikke har brug for.
  9. Jeg kan lide linser, bønner og bælgfrugter.
  10. Soja er ikke så stor. Det er blevet en forfalsket unaturlig udskiftning protein, der findes i alt. Google det.
  11. Rødt kød gør mig træt og jeg finder jeg sulten kort efter spise det. Jeg elsker, hvordan det smager, men opgav det og aldrig haft det bedre.
  12. Jeg har fundet, at spise for lidt gør mig lagre fedt lettere. Ja, da jeg forsøgte at tabe de sidste 5 pounds af kropsfedt på maven jeg har bemærket det var ikke før jeg spiste mere, at det begyndte at gå væk. Svaret er overlevelse. Når du ikke spiser nok kalorier kroppen bremser metaboliske funktion til så lavt som muligt, og vil gøre alt i sin magt for at spare energi, især den energi lagres som fedt og glykogen. Derefter, når du forsøger at jogge 5 miles til brænde det ud, kroppen bare reagerer ved at nedsætte BMR (basilikum stofskiftet). Forårsage yderligere frustration og forårsager en til “crash” eller bliver sulten. Det er derfor, du kan se overvægtige mennesker, der tilbringer timer på et løbebånd fortælle dig, “men jeg næppe spiser noget!” Hvorfor ville din krop bruge op energi, det har gemt, når den ved, det kan bare gøre dig træt, sænke varmen, eller gør du spiser noget ?? Det var ikke før jeg spiste oftere og oftere med den rigtige mængde motion, at min krop indså energien skulle udskiftes og min seks-pack begyndte at vise.
  13. Endelig, hvis man skulle insistere på at drikke kaffe eller sodavand, bare bruge rigtige sukker. Aspartam og lignende er gift og vil øge insulinresistens og gøre dig mere sulten, sygere, og træt. Google det, gå til www.mercola.com og læse gennem hans hjemmeside, eller gå strædet til, www.mercola.com/article/aspartame/hidden_dangers.htm Jeg er enig med de fleste af hvad Dr. Mercola siger med undtagelse (r) hans tage på valle og han synes altid at være sælger noget han taler om … .Hvordan bekvemt. Hvis jeg var sælger Tulsey te, kunne jeg nævne 1.000 store ting om det så godt.